Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

'Έφυγε' ο γιατρός Γιώργος Χειμωνής.

Συγκλονισμένοι όλοι όσοι γνώριζαν τον Γιώργο απο τον ξαφνικό χαμό του. Όλη η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης πενθεί  τον θάνατο ενός άξιου ιατρού και εξαιρετικού ανθρώπου , του γυναικολόγου Γιώργου Χειμωνή ο οποίος έφερε στο κόσμο εκατοντάδες Εβρίτες και χθές  ξαφνικά μας άφησε, από ανακοπή καρδίας. Ποιός δεν γνώριζε τον αγαπητό Κύπριο τον Γιώργο Χειμωνή! Εκφράζουμε όλοι οι γνωστοί και φίλοι τη βαθιά μας θλίψη για τον άδικο και απροσδόκητο χαμό ενός φίλου

Αγαπητέ Γιατρέ...Καλό σου ταξίδι!!

2 σχόλια:

  1. Χατζηδάκης Κων/νος Παιδίατρος7 Απριλίου 2011 στις 10:49 π.μ.

    Σήμερα μόλις έμαθα τον ξαφνικό θάνατο του συναδέλφου και φίλου μου Γιώργου. Είμαι συγκλονισμένος και πολύ συγκινημένος. Με τον Γιώργο ανεβήκαμε μαζί από Θεσσαλονίκη στην Αλεξανδρούπολη για να στελεχώσουμε από τους πρώτους φοιτητές το παλιό Νοσοκομείο το 1979 σαν 6ετείς φοιτητές. Χαθήκαμε όμως στο βάθος του χρόνου και των διαφορετικών δρόμων που χάραξε ο καθένας από εμάς. Όμως δεν ξεχαστήκαμε. Πριν από 2 χρόνια όταν επισκέφτηκα την Αλεξανδρούπολη τον πήρα τηλέφωνο και συναντηθήκαμε για να θυμηθούμε τα φοιτητικά μας χρόνια. Φίλε μου Γιώργο σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ Κάποτε πάλι θα συναντηθούμε και θα έχουμε πιο πολλά να πούμε. ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πραγματικά συγκλονισμένη από το χαμό αυτού του ανθρώπου που είχα την τιμή να τον γνωρίσω και να φέρει στη ζωή την κορούλα μου.Εκτός από άξιος γιατρός ήταν πανω απ΄όλα ένας απλός-προσιτός, ταπεινός με αίσθηση του χιούμορ άνθρωπος και με σεβασμό στον συνάνθρωπό του.Ακόμη αντηχεί η φωνή του στ΄αυτιά μου.Να ναι καλά εκεί που είναι.Μας λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή