Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ο Αμβρόσιος κόντρα στην "ψευδεπίγραφη Δημοκρατία της εποχής μας"

Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος δημοσίευσε στο διαδίκτυο ανοιχτή επιστολή, στην οποία κάνει λόγο για «φασιστο-χουντο-ψευδοδημοκράτες της εποχής μας» και με την οποία υπερασπίζεται την απόφασή του να επισκεφθεί στις φυλακές Κορυδαλλού τον Νικόλαο Ντερτιλή, τον τελευταίο κατάδικο του πραξικοπήματος της 21ης Απριλίου.
Στο μακροσκελές κείμενό του ο κ. Αμβρόσιος διευκρινίζει ότι η επίσκεψή του στον Ν. Ντερτιλή, στις φυλακές Κορυδαλλού, δεν αποτελεί απλώς ανθρωπιστική πράξη, αλλά «μια γροθιά στην ψευδεπίγραφη Δημοκρατία της εποχής μας».
Χαρακτηρίζει γενναία τη δήλωση Ντερτιλή, ότι δέχεται να βγει από τη φυλακή μόνον αν η ελληνική Πολιτεία του ζητήσει συγνώμη, φροντίζοντας πάντως αυτή τη φορά να την διαχωρίζει «από την εν γένει πρότερη συμπεριφορά του».
Παράλληλα, ο μητροπολίτης εξαπολύει επίθεση, με βαρείς χαρακτηρισμούς εναντίον του υφυπουργού Δικαιοσύνης Γ. Πεταλωτή. Ο κ. Αμβρόσιος κατηγορεί τον υφυπουργό ότι «χωρίς ίχνος ντροπής διέστρεψε το περιεχόμενο της αιτήσεώς μου και προέβη σε δηλώσεις διά του Τύπου».
Σε άλλο σημείο αναφέρει πως «στην Δημοκρατία ουδείς διώκεται για τα φρονήματά του».
«Μπορώ να έχω τις ιδέες μου και τις απόψεις μου. Εφόσον δεν ενεργώ επί ζημία του κοινωνικού συνόλου, ουδείς έχει το δικαίωμα να με ενοχλεί! Ναι, το φρόνημα δεν διώκεται», γράφει.
Σε υστερόγραφο δηλώνει, μάλιστα, ότι «εξ ανάγκης ξαναπήρα στα χέρια μου πρός στιγμήν το καρυοφύλλι, επανέρχομαι σύντομα στο πετραχείλι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου