Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΤΗΝ Ε.ΠΟ.Φ.Ε. Ο ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η...ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΕΑ. ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ;

Υπάρχουν ή όχι ελεύθεροι δημοτικοί χώροι για τις παρατάξεις κ. δήμαρχε;

Ευάγγελος Λαμπάκης, δήμαρχος Αλεξανδρούπολης
Ευάγγελος Λαμπάκης, δήμαρχος Αλεξανδρούπολης
Βάσει του άρθρου 66 του νόμου του Καλλικράτη, η δημοτική αρχή είναι υποχρεωμένη να παραχωρεί στις δημοτικές παρατάξεις κατάλληλα εξοπλισμένο χώρο καθώς και γραμματειακή υποστήριξη για την καλύτερη λειτουργία τους.
Το θέμα αυτό όμως είναι σε εκκρεμότητα από την ημέρα που ανέλαβε ο κ. Λαμπάκης και η παράταξη “Πόλη και Πολίτες”. Αν και έχει συζητηθεί πολλές φορές στο δημοτικό συμβούλιο, εν μέσω αντεγκλήσεων ο κ. δήμαρχος επικαλείται την έλλειψη χώρων και προτείνει τη μίσθωση γραφείων στο κέντρο της πόλης.

Φυσικά, οι δημοτικές παρατάξεις αρνούνται να στεγαστούν σε μισθωμένα γραφεία, αφού στην δύσκολη οικονομικά περίοδο που διανύουμε, μία τέτοια “πολυτέλεια” θα ήταν προκλητική για τους δημότες.
Ο κ. δήμαρχος στηριζόμενος σε αυτή την άρνηση των παρατάξεων, σε κάθε ευκαιρία επαναλαμβάνει το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι.
Δείτε τι λέει το άρθρο 66 του Νόμου του Καλλικράτη (Ν.3854/07.06.2012) και η αιτιολογική έκθεση στο σχέδιο νόμου όπως μοιράστηκε στη Βουλή των Ελλήνων:
Νόμος Καλλικράτη (Ν.3852/2010) - Άρθρο 66 - Δημοτικές Παρατάξεις
Νόμος Καλλικράτη (Ν.3852/2010) – Άρθρο 66 – Δημοτικές Παρατάξεις
Αιτιολογική Έκθεση Νόμου Καλλικράτη (Ν.3852/2010) - Άρθρο 66 - Δημοτικές Παρατάξεις
Αιτιολογική Έκθεση Νόμου Καλλικράτη (Ν.3852/2010) – Άρθρο 66 – Δημοτικές Παρατάξεις

Σε σημερινή ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Έβρου (Ε.ΠΟ.Φ.Ε.) ανακοινώνει ότι ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, κ. Ευάγγελος Λαμπάκης, ανταποκρίθηκε σε αίτημά της και παραχωρεί άνετο χώρο σε κεντρικό σημείο της πόλης, ώστε να στεγαστούν οι δραστηριότητές της.
Ετοιμάζονται τα νέα γραφεία της Ε.ΠΟ.Φ.Ε. (27/7/2012)
Ετοιμάζονται τα νέα γραφεία της Ε.ΠΟ.Φ.Ε. (27/7/2012) μετά από παραχώρηση “άνετου, κεντρικού χώρου” από το δήμαρχο Αλεξανδρούπολης (κλικ για μεγέθυνση)

Αναμένουμε να δούμε που βρίσκεται ο χώρος που ετοιμάζεται για τα νέα γραφεία της Ε.ΠΟ.Φ.Ε.
  • Είναι σε δημοτικό ακίνητο; Αν ναι, γιατί ο κ. δήμαρχος δε σκέφτηκε να τον παραχωρήσει στις δημοτικές παρατάξεις;
  • Είναι σε μισθωμένο ακίνητο; Αν ναι, πώς γίνεται ο δήμος να προχωρά σε τέτοια έξοδα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία;
Είναι θεμιτό ο κάθε σύλλογος ή φορέας να επιθυμεί τη συμπαράσταση του δήμου είτε μέσω επιχορηγήσεων είτε μέσω παραχώρησης δημοτικών ακινήτων για τις δραστηριότητές του.
Όλες αυτές οι ανάγκες όμως έρχονται σε δεύτερη μοίρα μετά την θεσμοθετημένη εξασφάλιση ενός κατάλληλα εξοπλισμένου χώρου και της απαραίτητης γραμματειακής υποστήριξης στις δημοτικές παρατάξεις ώστε να ασκούν το αντιπολιτευτικό τους έργο με μεγαλύτερη ευχέρεια.
Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν το επιθυμεί η παρούσα δημοτική αρχή του κ. Λαμπάκη. Δεκαεννιά μήνες μετά, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

10 σχόλια:

  1. ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ31 Ιουλίου 2012 στις 3:40 π.μ.

    ΚΑΛΑ Ο ΧΟΝΤΡΟΥΛΗΣ -ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΕΤΙΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ...ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ...ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΜΙΑ ΖΩΗ . ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΝΑ ΨΟΦΙΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΩΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Γιαλαμά,

    Δεν έχετε δίκιο να ισχυρίζεστε ότι τα έχει βάλει η παράταξη, ο κ. Ραπτόπουλος ή εγώ με την Ε.ΠΟ.Φ.Ε.
    Όποιος διαβάσει το άρθρο μου στην ιστοσελίδα της παράταξης καταλαβαίνει ότι μέμφομαι το δήμαρχο κ. Λαμπάκη και όχι εσάς.

    Μακάρι όλοι οι σύλλογοι να είχαν την ευνοϊκή μεταχείριση που έχετε εσείς, γραφεία στο Μύλο Μασούρα δεν σας έχουν παραχωρηθεί;

    Το θέμα είναι ότι ο δήμαρχος παρανομεί μη παραχωρώντας διαθέσιμους χώρους στις δημοτικές παρατάξεις όπως ορίζει ο νόμος και παραχωρώντας τις σε συλλόγους ή φορείς. Ισχυρίζεται ότι ελεύθεροι χώροι δεν υπάρχουν ενώ αποδεικνύεται το αντίθετο με την πρόσφατη ανάρτησή σας.

    Κάθε κριτική, ακόμα και από ανωνύμους των οποίων τις αναρτήσεις εσείς επιτρέπετε στη σελίδα σας φέροντας και την ευθύνη των λεγομένων τους, είναι ευπρόσδεκτη. Στα δημοτικά συμβούλια και στις επιτροπές είμαι πάντα παρών, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μπορεί ο "Πράσινος σε πείσμα των πουλημένων" αναγνώστης σας να έρθει και να μου μιλήσει αυτοπροσώπως.

    Για το επίπεδο της συζήτησης στα δημοτικά συμβούλια θα συμφωνήσω μαζί του. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιωθεί η κατάσταση και να διεξάγεται πιο πολιτισμένα, με πρώτο και κύριο μέτρο την τήρηση επιτέλους των επισήμων πρακτικών ώστε όλοι να είναι πιο προσεκτικοί στις εκφράσεις τους. Μέχρι σήμερα ο μόνος τρόπος που έχει ένας δημότης να ενημερωθεί για τα λεγόμενα στις δημόσιες συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και των επιτροπών Οικονομικών και Ποιότητας Ζωής είναι το Διαύγεια και η ιστοσελίδα της παράταξής μας, pamemprosta.org. Αυτό είναι απαράδεκτο για οποιονδήποτε θέλει να λέει ότι έχουμε γυάλινο δημαρχείο...

    Επανερχόμενος στο θέμα της ανάρτησης που αναφέρετε, στην ιστοσελίδα pamemprosta.org δημοσιεύω ενυπόγραφα προσωπικά μου άρθρα τα οποία φυσικά εκφράζουν την προσωπική μου άποψη. Οποιαδήποτε μομφή λοιπόν κατευθύνετέ την σ΄εμένα και σε κανέναν άλλο. Σας διαβεβαιώ ότι δεν τα έχω βάλει με καμία Ε.ΠΟ.Φ.Ε. Οι χοντροί, άλλωστε, είναι καλοί άνθρωποι (Γκιωνάκης, ταινία "Κορόιδο Γαμπρέ" του 1962). Έτσι δεν είναι κύριε Γιαλαμά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ31 Ιουλίου 2012 στις 9:01 π.μ.

    ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟ.
    Η Ε.ΠΟ.Φ.Ε. είχε γραφεία στο Παλαιό Δημαρχείο εδώ και μερικά χρόνια. Οταν άλλαξε η δημοτική αρχή καιαρχισε να μαζεύει τις υπηρεσίες, μας έδωσε ένα γραφειάκι στον μύλο Μασούρα, στο οποίο δεν χωρούσαμε να κάνουμε διοικητικό. Για αυτό όταν μάθαμε για την πυροσβεστική, το 2011, κάναμε έγγραφο στο δημοτικό συμβούλιο και στον δήμαρχο για δημιουργία πολιτιστικού κέντρου και την παραχώρηση γραφείων σε πολιτιστικούς φορείς που δεν έχουν στέγη άλλα και στην Ε.ΠΟ.Φ,Ε, διότι οι εκδηλώσεις μας δεν χωρούσαν σε δωματιάκι 2 Χ 3. ο Δήμαρχος ανταποκρίθηκε και έτσι θα μεταφερθούμε, από τον Μύλο Μασούρα που προορίζεται για τα πολιτιστικά τμήματα του Α.Π.Ο.Κ.Δ.Α. , σε χώρο πιο άνετο στην πρωην πυροσβεστική μαζί με άλλους φορείς. Αν αυτή η κίνηση του δημάρχου είναι καταδικαστέα, τότε πρέπει να καταγγελθεί. όσο αφορά τα γραφεία των άλλων παρατάξεων, δεν βλέπω σε τί ενοχλεί η Ε.ΠΟ.Φ.Ε. που έχει να δείξει τόσα πολλά τα τελευταία χρόνια. Και χωρίς κάποιος από την ένωση να αμοίβεται και πάντα εθελοντικά και χωρίς ούτε ένα ευρώ για τις δικές της εκδηλώσεις να παίρνει από οποιονδήποτε. Για κάθε άλλη διευκρίνηση πάντοτε στην διάθεση του κάθε ενός, που φυσικά δεν είναι κακεντρεχής.
    Υπενθυμίζω ότι η Ε.ΠΟ.Φ.Ε. έχει στην διάθεσή της τρείς βιβλιοθήκες και μια εικαστική συλλογή από 100 και πλέον έργα καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο που φυσικά και δεν χωρούν ούτε, στα νέα άνετα μεν μικρά δε για τέτοιο σκοπό, γραφεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Γιαλαμά,

    Ανεβοκατεβάζετε αναρτήσεις και σχόλια με ρυθμό που δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω.

    Στην ανάρτησή σας χθες στις 19:13, που δεν είναι πια διαθέσιμη (http://douriosonos.blogspot.gr/2012/07/blog-post_6707.html), αναφέρετε ενυπόγραφα τα ακόλουθα:

    "Λυπηρό. Κάποιοι μπλέκουν την Ε.ΠΟ.Φ.Ε. στα παραταξιακά παιχνίδια τους
    Δυστυχώς άρχισαν να φαίνονται αυτά που εδώ και τρία χρόνια παρατηρήσαμε. Έμμεση πολεμική εναντίον της Ε.ΠΟ.Φ.Ε. έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο. Από το ίδιο πρόσωπο που πρίν μερικές ημέρες πάλι είχε προσπαθήσει να δημιουργήσει πρόβλημα. Η Ε.ΠΟ.Φ.Ε. μακριά από όλα αυτά συνεχίζει το έργο της και φυσικά δεν θα τα παρατήσουμε όσα δίποδα φρένα του πολιτισμού βρεθούν μπροστά μας. Είμαστε θεσμικό όργανο και κρινόμαστε κάθε τρία χρόνια σύμφωνα με το καταστατικό μας. Όποιος θέλει να αναλάβει τα ηνία ας έρθει τον Ιανουάριο στην Γ.Σ. των αντιπροσώπων. Α.Γ."

    ... και πιο κάτω, αφού επαναλαμβάνετε την ανάρτηση άρθρου μου απευθυνόμενου στο δήμαρχο στο pamemprosta.org...

    "Το δωμάτιο που θα παραχωρηθεί στην Ε.ΠΟ.Φ.Ε. για γραφεία, η Ένωση θα το επιπλώσει και θα το εξοπλίσει μόνη της. Φυσικά θα το λειτουργεί με εθελοντές."

    Ως "δίποδο φρένο του πολιτισμού" λοιπόν σας απαντώ ότι αφού αρνείστε να κατανοήσετε το περιεχόμενο της απάντησής μου και της αρχικής ανάρτησης, σας εύχομαι καλή συνέχεια στο κυνήγι των ανεμόμυλών σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ1 Αυγούστου 2012 στις 12:18 π.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΕ ευχαριστώ για τα 'καλά ' σας λόγια. Μπερδεύετε όμως τα μπλογκσποτ. Εγώ διαχειρίζομαι το 'πολιτισμός εποφε'. Το 'δούρειος όνος' είναι άλλο. Απάντησα στον φιλόξενο 'δούριο όνο' σε σχόλιό σας. Αλλά στο πολιτισμοςεποφε υπάρχει επίσημη τοποθετηση της Ε.ΠΟ.Φ.Ε. Δεν συνηθίζω να ανεβοκατεβάζω αναρτήσεις γιατί έχω και άλλες εργασίες. Μήπως πρέπει να ξεμπερδέψετε κάποια πράγματα σχετικά με τα πολιτιστικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ1 Αυγούστου 2012 στις 1:06 π.μ.

    ΡΕ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΕ ΠΑΣΧΑΛΗ...ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΙΠΑ , ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ...ΕΞΥΠΝΟΣ. ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΠΕΘΑΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΣΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο Ε. ΚΥΤΑΞΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ...ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ. ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ!!!
    ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΔΙΑΖΩΣΗΣ. ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ(ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε κύριε "Πράσινε σε Πείσμα των Πουλημένων" :-) Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας για την υγεία μου. Πρέπει να έχετε καλές προσβάσεις στη διαχείριση της ιστοσελίδας καθώς τα δικά σας ανώνυμα σχόλια δεν σβήνονται αλλά δημοσιεύονται αμέσως μετά από αυτά του κ. Γιαλαμά.

    Περιμένω να μου στείλετε τη διεύθυνσή σας για να περάσω για καφέ, με 1 ζάχαρη :-) Ειδάλλως, κερνάω εγώ καφέ στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου πριν κάθε συνεδρίαση. Θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά και τον "χοντρόπετσο" και "ανίκανο" κύριο Ραπτόπουλο :-)

    Κύριε Γιαλαμά, έχετε δίκιο, μιλάμε και οι δύο για την ανάρτησή σας στο politismosepofe.blogspot.gr, εκεί με χαρακτηρίζετε "δίποδο φρένο του πολιτισμού" :-) Ζητώ συγνώμη για τη σύγχυση των δύο blogs.

    Έχετε πάρει σβάρνα κι εσείς τις ιστοσελίδες που ελέγχετε για να με χαρακτηρίζετε. Το καλό είναι ότι στο εξής θα χαρακτηρίζετε, όπως οφείλατε για τα ενυπόγραφα άρθρα μου, μόνο εμένα και όχι την παράταξη και τον επικεφαλής της, Γιώργο Ραπτόπουλο.

    Σας επαναλαμβάνω για άλλη μία φορά, ότι ο δήμαρχος υποχρεούται να παραχωρήσει χώρους στις δημοτικές παρατάξεις. Αυτή είναι η μοναδική μου ένσταση. Ελπίζω να είμαστε σε γειτονικά γραφεία στην Παλιά Πυροσβεστική για να τα λέμε συχνότερα και δια ζώσης. Όπως θα έχετε καταλάβει, άλλωστε, είμαι φανατικός αναγνώστης των ιστοσελίδων σας, όπως κι εσείς του pamemprosta.org. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τον Δούρειο όνο δεν τον ελέγχει κανείς παρά μόνο οι 4 διαχειριστές του. Αν κάποιοι θεωρούν ότι τα γνωρίζουν όλα τότε λυπούμαστε για την καταντια του. Ότι γράφει ο Δούρειος Όνος είναι αλήθεια και δεν χωρά αμφισβήτηση.
    Όσο για τις εξυπνάδες σας κύριε Δρακόπουλε καλό είναι να προσέχετε τι γράφετε γιατί αν και είμαστε υπέρ του ελεύθερου διαλόγου και δεν κόβουμε ή διαγράφουμε σχόλια, εν τούτοις θα μας αναγκάσετε να αλλάξουμε στάση. Δεν συνηθίζουμε να σχολιάζουμε τους επισκέπτες μας. Δεν έχουμε πολλούς αλλά έχουμε πιστούς. Για αυτό θα σας παρακαλούσαμε να μην μας ταυτίζετε με άτομα που δεν έχουν σχέση , αλλά είναι γνωστά στην ευρύτερη περιοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Ορφέα,

    Ο ισχυρισμός μου ότι διαγράφετε σχόλια δεν είναι τυχαίος. Θα ήμουν αφελής αν έλεγα κάτι τέτοιο χωρίς αποδείξεις. Όποτε τις θέλετε στη διάθεσή σας. Η διαγραφή μάλιστα έγινε σε αυτή την ανάρτηση που συζητάμε τώρα, από έναν από τους τέσσερις, όπως λέτε, διαχειριστές.

    Και ως διαχειριστές είστε υπεύθυνοι για τους τίτλους των αναρτήσεών σας και τις ανώνυμες δημοσιεύσεις στο blog σας, τις οποίες αποδεδειγμένα διαγράφετε κατά το δοκούν. Εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι οι "ανώνυμοι" που ποστάρουν στο blog σας, δεν σας είναι και τόσο άγνωστοι.

    Το να χαρακτηρίζετε παρέα του... Δρακόπουλου μία δημοτική παράταξη, δίνει μεγαλύτερη αξία σ'εμένα απ'ότι μου αξίζει και υποτιμά μία ολόκληρη παράταξη που εκφράζει μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας.

    Θα έπρεπε να είστε πιο προσεκτικοί. Εξυπνάδες τύπου "ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΤΗΝ Ε.ΠΟ.Φ.Ε. Ο ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η...ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΕΑ. ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ;" ως τίτλος αναδημοσίευσης ενυπόγραφου άρθρου μου που καυτηριάζει την απραξία του δημάρχου για τη μη παροχή γραφείων και γραμματειακής υποστήριξης σε όλες τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, είναι επιεικώς απαράδεκτες.

    Κανένας Ορφεύς ή Γιαλαμάς ή Πράσινος Άλογος δεν είναι στο απυρόβλητο. Έχετε δημόσιο βήμα, αναρτάτε τα άρθρα σας, ασκείτε την κριτική σας και πρέπει να είστε έτοιμοι να εισπράξετε την κριτική των αναγνωστών σας.

    Προσωπικά μου αρκεί ότι διαβάζετε την απάντησή μου. Μετά, μπορείτε να τη διαγράψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ3 Αυγούστου 2012 στις 5:35 π.μ.

    ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ. ΕΙΣΑΙ ΑΥΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΡΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ. ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ...ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ. ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΑΡΑΤΑΞΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή