Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ...Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ή ΠΟΙΑ;

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Στην κοινή προεκλογική μας εκστρατεία πορευτήκαμε υψώνοντας το λάβαρο της ανασυγκρότησης και της αναγέννησης του Καλλικρατικού Δήμου Διδυμοτείχου. Με ζέση και ανυπέρβλητη περηφάνια παρουσιάσαμε στους συνδημότες μας τις προγραμματικές κατευθύνσεις της παράταξης και δεσμευθήκαμε ακραδάντως την άμεση υλοποίησή τους από την πρώτη κιόλας μέρα ανάληψης των καθηκόντων μας. Ονοματίσαμε τον πολιτικό συνδυασμό μας «ώρα ευθύνης για το Διδυμότειχο» και διαμορφώσαμε το ιδεολογικό μας στίγμα με «motto» την εξυγίανση των πεπραγμένων της απερχόμενης δημοτικής αρχής, τη διαφάνεια, την αλήθεια, την ώρα των μεγάλων αποφάσεων και ανατροπών.
          Ωστόσο, η οχτάμηνη πορεία του νέου διευρυμένου Δήμου Διδυμοτείχου αποπνέει μια ατμόσφαιρα έκδηλης δυσλειτουργίας που διανθίζεται με στοιχεία απειρίας σε ζητήματα άσκησης της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά κυρίως με δείγματα έλλειψης αποφασιστικότητας και πολιτικής βούλησης.
Στην απόπειρα αυτή εδραίωσης της αδράνειας, της απραξίας και της στασιμότητας εις βάρος της πόλης μου και των συνδημοτών μου αρνούμαι να λάβω μέρος και να προδώσω τις πολιτικές μου αρχές.
          Από το 1998, που πρωτοέθεσα υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος, αγωνίζομαι διακαώς στην πολιτική σκακιέρα της τοπικής αυτοδιοίκησης για την προάσπιση του κοινού συμφέροντος, αμόλυντος από μικροπολιτικές πρακτικές, προσωπικές φιλοδοξίες και ιδιοτελείς προθέσεις. Κατά τη διάρκεια της οχτάμηνης θητείας μου ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος προσπάθησα με ανοιχτό διάλογο και δημιουργική συνεργασία να διευθετήσω θέματα προγραμματισμού, οργάνωσης, διοίκησης και με την αμέριστη συμπαράσταση του άξιου τεχνικού προσωπικού να διαχειριστώ κρίσεις και να επιλύσω στο μέτρο του δυνατού προβλήματα καθημερινότητας και ποιότητας ζωής των δημοτών, παρ’ όλες τις ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού και εξοπλισμού.
Επειδή η υφιστάμενη πολιτική πρακτική της ατολμίας, της δυσλειτουργίας, της συγκάλυψης και της μεμψιμοιρίας αντιβαίνει την πολιτική μου ιδιοσυγκρασία.
Επειδή συνιστώ λειτουργό της πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης με υπεύθυνο λόγο και πολιτική στιβαρότητα και όχι ένα διακοσμητικό στοιχείο εξωραϊσμού.
          Επειδή δεν αποτελώ έρμαιο του πολιτικού κόστους και δεν διακατέχομαι από τον ίλιγγο της εξουσίας.
          Επειδή σέβομαι τους συνδημότες μου που με τιμούν με τη ψήφο τους όλα τα χρόνια της δραστηριοποίησής μου στα τοπικά πολιτικά δρώμενα.
          Υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος στη διάθεσή σας.
         
Ευχαριστώ θερμά,

το ανθρώπινο δυναμικό των τεχνικών υπηρεσιών, της πολεοδομίας και του περιβάλλοντος για την ουσιαστική συνεισφορά τους στο επίπονο έργο της Αντιδημαρχίας,

τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την αγαστή συνεργασία μας σε θέματα καθημερινότητας της πόλης και των χωριών,

τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες για την εποικοδομητική μας επικοινωνία σε ζητήματα της Αντιδημαρχίας.

          Τέλος, ευχαριστώ θερμά τους επτακόσιους ψηφοφόρους μου που πίστεψαν στις πολιτικές μου αρχές και στο ήθος μου και τους γνωστοποιώ ότι παραμένω ενεργός δημοτικός σύμβουλος άοκνα μαχόμενος για τη διαφύλαξη του κοινού συμφέροντος και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μου.


Ημερομηνία: 16/08/2011
Με τιμή,

ΤΣΙΑΓΚΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου