Με τον διάλογο που άνοιξε πρόσφατα στον Κοινό Παρονομαστή γύρω από το θέμα περί «Ινδοευρωπαίων» και αυτόχθονου, θεωρώ σκόπιμο να αναρτήσετε τον επίλογο από το βιβλίο « ΘΡΑΚΟΛΟΓΙΑ» έκδοση της εταιρίας Θρακολογικών μελετών τεύχος του έτους 1982.
Βέβαια δεν θα ήταν δυνατόν να αναρτηθεί όλο το υλικό των 140
σελίδων το οποίο έχει σαν αποκλειστικό θέμα : Αναθεώρησις της υποθέσεως περί
«Ινδοευρωπαίων»
με συμπληρωμένη ανακοίνωση, που όπως αναφέρεται στην
εισαγωγή, έγινε στο Γ’ Διεθνές Θρακολογικό Συνέδριο στην Βιέννη, κατά τη
Συνεδρία της 3ης Ιουνίου 1980, και στο οποίο στην κυριολεξία
κονιορτοποιείται το θέμα περί Ινδοευρωπαϊκής ομοεθνίας κ.ο.κ.
Μακάρι βέβαια ο Κοινός Παρονομαστής να μπορούσε σε συνέχειες
να αναρτήσει όλο το βιβλίο ΘΡΑΚΟΛΟΓΙΑ, το οποίο θα πρότεινα ούτως η άλλως να το
αναζητήσουν και να το διαβάσουν όσοι ενδιαφερόμενοι .
Σας στέλνω λοιπόν από τις σελίδες 104 και 105 την πολιτική
διάσταση που δίνει το βιβλίο και ο Αντ. Καψής για το συγκεκριμένο θέμα που έχει
την σημασία του
«Ορφικός»
Άπό τά προαναφερόμενα διαπιστώθηκε μέ συντομία ή αύτοδύναμη
μακροχρόνια προϊστορική καί ιστορική ένότης καί συνεχής έξέλιξις του ελληνικού
πολιτισμού, ώστε κατά τήν πορεία της διαλεκτικής νά ανακύψει καί τό
αναμφισβήτητο ιστορικό πόρισμα ότι ή «ινδοευρωπαϊκή» ύπόθεσις είναι ψευδής
άναπαράστασις μιας παραποιημένης πραγματικότητος τών ανύπαρκτων «Ίνδοευρωπαίων»
καί στή βαθειά αυτή πλάνη, πού εμποδίζει τόν άνθρωπο νά επικοινωνήσει μέ τήν
αλήθεια, αποκαλύφθηκε μέ πλήρη καί ακριβή γνώσι ή αληθινή γνώσις τών υπαρκτών
έλληνικών-έλληνογενών φύλων, πού θά μπορούσαν άνετα νά ονομασθούν
ΕΛΛΗΝΟ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, άντί νά αποκαλούνται τά φύλα αυτά «Ίνδοευρωπαϊοι».
Ή ύπόθεσις της «ινδοευρωπαϊκής» απάτης κλιμακώνει ευρύτερο
φάσμα
Τό πρόβλημα τής «γιγαντομαχίας περί τής ουσίας» τής
«ινδοευρωπαϊκής απάτης, πού αποσκοπεί, κυρίως, στήν προϊστορική καί ιστορική
έξασθένησι ή έξαφάνισι τού ελληνικού παράγοντος, αποτελεί κλιμάκωσι ευρύτερου
φάσματος απάτης, γι' αυτό ή εύρεσις τής αλήθειας τής «ινδοευρωπαϊκής υποθέσεως
σχετίζεται καί μέ τόν αγώνα τού άνθρωπου, πού δέν άφορα μόνον τό παρελθόν,
άλλ' εξ ίσσου καί τό παρόν καί τό μέλλον.
Ή θεωρία τής «ινδοευρωπαϊκής» άπατης σχετίζεται μέ τήν
άποκρυπτογράφησι τού σκηνικού τής εποχής μας, όπου ή απάτη είναι καί ψεύδος πού
τείνει νά επιβληθεί ώς αλήθεια, προκειμένου νά εξυπηρετηθούν ξένοι πρός τήν
πραγματικότητα, τήν «ουσία», σκοποί.
Ή «ινδοευρωπαϊκή» άπατη μέ στόχο της νά ξεριζώσει τίς
βαθειές ρίζες τού ελληνισμού, είσέδυσε πονηρά καί μέσα στους κόλπους τής
ελληνικής κοινωνίας, όπου οί άνθρωποι άπό παιδιά μαθαίνουν νά ζούν μέ τό ψέμμα
αυτό τών ανύπαρκτων «Ίνδοευρωπαίων», καί ή περίπτωσις αυτή συμπίπτει ad hoc μέ
μία φράσι τού Φίλωνος: «άτε τό ψεύδος ώς αληθές προμαθόντες, έκ παίδων καί
σύντροφον έχοντες, έξαμαρτήσονται».
ΘΕΜΑ : ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ ΠΕΡΙ «ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΩΝ»
Ή θεωρία γενικά τής άπατης συμπίπτει καί μέ τό δράμα τής
Άνθρωπότητος, όταν αντιμετωπίζει μέ δέος τίς υπερδυνάμεις ή όπως τονίζει καί ό
Bergson: «στενάζει κάτω άπό τό βάρος τής προόδου πού πέτυχε».
Ή επιστήμη τής Φυσικής καί Χημείας, ανακάλυψε τά ηλεκτρόνια,
πρωτόνια, άντιπρωτόνια, ούδετερόνια ή νετρόνια κι άλλα στοιχεία, πού
δημιουργούν τεράστιες έπιταχυντικές δυνάμεις, άλλα δέν έχει επιλύσει ακόμα τά
προβλήματα τής αυτοδυναμίας τής ύλης ή τής καταγωγής καί συνθέσεως της καί
ό Άνθρωπος δέν έχει έλθει ακόμα σ'
επαφή μέ τήν πραγματικότητα.
Ό σύγχρονος δέ Άνθρωπος άντικρύζει εφιαλτικά τήν απειλή τής
αυτοκαταστροφής του, άφοϋ μέ τή διάσπασι του «ατόμου» καί τοϋ «πυρήνος», ή επιστήμη
τής τεχνολογίας έφθασε στό άπώγειο τής εξελίξεως της, ενώ δέν θά πρέπει να
ύπερηφανεύεται γιατί χάρισε στήν Ανθρωπότητα τήν ατομική ή ύδρογονική η τη
βόμβα τοϋ νετρονίου κι άλλα πυρηνικά όπλα μέ τά όποια ή πολιτική τών
υπερδυνάμεων του πυρηνικού εξοπλισμού ομαδικής έξοντώσεως επιδιώκουν νά
υποδουλώσουν τους λαούς.
Ή αφροσύνη όμως ενός πυρηνικού πολέμου, ούτε καί αυτοί πού
τόν προκαλούν δέν πρόκειται νά τόν αποφύγουν καί νά επιζήσουν άφού θά είναι
αδύνατον νά χαλιναγωγήσουν τίς φοβερές καταστροφικές του δυνάμεις, περίπτωσις
πού ταυτίζεται μέ τούς στίχους τής Παλ. Διαθήκης: «λάκκον ώρυξεν καί άνέσκαψεν
αυτόν καί έμπεσείται εις βόθρον όν είργάσατο».
Ήδη απειλητικά προβάλλει ή τραγωδία του ανθρωπισμού τής
Άνθρωπότητος άπό νάνους ήρωες τού έβραϊσμοϋ-σιωνισμού, χωρίς νά αναμετρηθούν μέ
τούς πραγματικούς ήρωες αντιπάλους των, άλλά τούς δολοφονούν ύπουλα καί
συνωμοτικά. Ενδεικτικά θά πρέπει νά αναφερθεί ότι άπό τούς 500 Εβραίους
επιτρόπους τής ρωσικής επαναστάσεως (!!) οί 490 ήσαν Έ β ρ α ι ο ι κι αυτοί
ενίσχυσαν τήν Τουρκία οικονομικά καί μέ πολεμικό υλικό γιά νά εξοντωθούν περί
τά 5 εκατομμύρια Έλληνες τής Μικράς Ασίας μέ τήν Ιωνία (1922) καί οί Εβραίοι
τής Αμερικής (Κίσσινγκερ, Φορντ, κλπ.), είχαν τήν εγκληματική πρωτοβουλία νά
εξωθήσουν τούς Τούρκους γιά νά εξοντώσουν τούς Έλληνες της Κύπρου μέ απώτερο
σκοπό νά οικειοποιηθούν τά πατρικά των εδάφη.
Ή θρασύτης τών Εβραίων, έφθασε στό κατακόρυφο μέ τήν εισβολή των καί τή σφαγή άμαχων πληθυσμών
Παλαιστινίων καί τού Λιβάνου καί τή γενοκτονία αυτή, κατά τήν εβραϊκή τακτική
τής διαστρεβλώσεως τής Αληθείας καί σύμφωνα μέ τήν ηθική τών 'Οτεντότων
χαρακτηρίζεται ώς «άμυνα», ένώ κατά τό αρχαίο ελληνικό πνεύμα αποτελεί
«"Υβριν» κατά της Αληθείας, τής Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης καί γενικώτερα
του κοσμογονικού νόμου (Δημοκρίτου). Γι' αυτό ή οποιαδήποτε «νίκη» τών
σιωνιστών έχει τό σπέρμα τής αυτοκαταστροφής καί ή θεία νέμεσις τών αρχαίων θά
τήν ανατρέψει άνά πάσαν στιγμήν».
Στό συμπέρασμα αυτής τής πραγματείας-έργασίας, θά πρέπει νά
έπισημανθή ότι ή ανατροπή μέ αναμφισβήτητες αποδείξεις τής θεωρίας-άπάτης περί
«Ίνδοευρωπαίων», δέν είχε αρνητικό στόχο, γιατί ό Έλληνας δημιουργός καί
φορέας του ελληνικού πνεύματος Αλήθεια, μέ υψηλό οικουμενικό κύρος, υποτιμά τόν
εαυτό του, όταν παρουσιάζεται ότι επιδιώκει ώς μοναδικό του σκοπό τήν καταπολέμησι
τής «ινδοευρωπαϊκής» υποθέσεως άπατης πού σήμερα χρησιμοποιεί ό
έβραϊσμός-σιωνισμός ώς «επιστημονικό» όπλο κατά τοϋ Ελληνισμού .
Ό Ελληνισμός έχει υψηλούς στόχους επιδιώξεων στά πολιτιστικά
κυρίως, πλαίσια, καί όταν παρεμβάλλωνται «άκανθαι καί τρίβολοι» πού έπεβλήθηκαν
άπό άρπαγες λύκους όπως μέ τό «ένδυμα προβάτου» τής Κ.Δ., παρουσιάζεται ή
«ινδοευρωπαϊκή» άπατη στό σύγχρονο αρρωστημένο καί παρηκμασμένο κόσμο, τότε ή
τεκμηριωμένη ανατροπή τής υποθέσεως αυτής θεωρείται ένα πολεμικό επεισόδιο γιά
τήν έξάλειψι τών εχθρικών εστιών αντιστάσεως.
Γιουργια....
ΑπάντησηΔιαγραφή